Oslavte jaro s růžovým vínem Ludwig

Fantastické růžovky, moderně připravená a svěží vína Fresh i poctivé červené z Modrých hor. Takové jsou nejnovější poklady Vinařství Ludwig, které sídlí v Bořeticích, právě v centru Modrých hor.

"Naše rosé ročníku 2018 mají sytě růžové tóny, jsou plnější a výraznější. Hrozny pro jejich výrobu jsou sbírané ručně a dozrály minimálně do pozdních sběrů. Mají hebkou kyselinu, menší množství zbytkového cukru a už čekají na první sluníčko, kdy je ochutnáte při posezení na zahradě," popisuje vydařené růžovky marketingová ředitelka Vinařství Ludwig Liana Hrabálková s tím, že budou krásně doplňovat nejen tvarohové knedlíky s čerstvými jahodami, ale i tučné ryby a jemnější speciality z grilu.

Právě párování vína s jídlem je velkým trendem posledních let a Vinařství Ludwig pro většinu svých vín vybírá ideální kulinární doprovod. "Grilování je v Česku fenomén už dlouhá léta a je dobře, že kromě klasické krkovice už grilujeme i zeleninu, ryby, a dokonce ovoce. Právě ke grilovanému ovoci byste mohli podávat naše růžové André z modrohorské edice. K plodům moře lehce ochuceným bylinkami je ideálním partnerem Veltlínské zelené z téže edice, k tučnější rybě zase Ryzlink vlašský," doporučuje Liana Hrabálková.

Kořeněné steaky z červených mas, ražniči či hamburgery doplní skvěle Frankovka z Modrých hor. Naopak ke králíkovi na česneku nebo na smetaně se hodí vyzrálý Ryzlink vlašský ročníku 2017. A ještě připojme tři základní zásady bořetických vinařů: "Podlévejte maso vínem, které pak k němu budete pít. Řiďte se svým jazykem a svou náladou. Vínem pouze nezapíjejte, ale vychutnejte si ho," vypočítává Liana Hrabálková.

Pro léto jsou určena vína z řady Fresh. která jsou před naplněním do láhve lehce nasycena oxidem uhličitým, který zvýrazní jejich aroma a svěžest. Tento styl si oblíbili hlavně v Rakousku. Mladá vína Fresh jsou určena především pro konzumaci v pozdních jarních a letních měsících, ideálně na prosluněnou zahradu či vyhřátou terasu.

Horkou novinkou je i nová tvář vinařství, Ludvík Šlancar II., dědeček současného majitele. Motto: "Budoucnost se skrývá v minulosti" odkazuje na moudra předků, z kterých vinařství čerpá dodnes. Je použita fotografie z roku 1936, na které je se svým synem a švagrovou. Jmenujme alespoň jednu dědovu zásadu: "Víno nepočká".

Ludwig

TZ Ludwig

Diskuse

  • blata, 4. 4. 2019 17:01: Mohu se zeptat, teď budete dělat reklamu, tam kde se zrovna ožerete? Nejsou to stránky o ropě???
      Reagovat na komentář
    Přidat nový komentář

    Petrol Magazín

    Aktuální vydání2019/03 Téma číslaDěti na čerpací stanici
    Aktuální číslo

    Přihlašte se k odběru novinek

    Hlavní partner

    • MOL

    Reklama

    • CardManager
    • Uniti expo 20 logo

    PETROLsummit 19

    31. 10. 2019

    Hotel Olympik - Tristar
    U Sluncové 14
    Praha 8

    Přihlásit se

    PETROLawards

    13. ročník

    prestižní profesní
    celooborové soutěže

    Více informací